Με βάση τα τρέχοντα δεδομένα στην Ευρωπαϊκή Ένωση, καθώς και τις μελέτες περιπτώσεων που συνέλεξαν οι εταίροι του προγράμματος Future Designed, αναγνωρίστηκε η ανάγκη για ένα ολοκληρωμένο εργαλείο χωρικής ανάλυσης.
Το εργαλείο χωρικής ανάλυσης έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί ως ένας πλήρης οδηγός για άτομα, εκπαιδευτικούς οργανισμούς και πολιτιστικά ιδρύματα που επιθυμούν να δημιουργήσουν και να υλοποιήσουν εναλλακτικούς χώρους μάθησης στην Εκπαίδευση Τεχνών και Σχεδιασμού, σε ευθυγράμμιση με τις αξίες του Νέου Ευρωπαϊκού Bauhaus (NEB). Το εργαλείο αξιολογεί αυτούς τους χώρους χρησιμοποιώντας πέντε βασικά κριτήρια, διασφαλίζοντας ότι είναι αποτελεσματικοί, χωρίς αποκλεισμούς και προοδευτικοί.
Κατά την αξιολόγηση ενός εναλλακτικού χώρου μάθησης, είναι ζωτικής σημασίας για τους χρήστες να έχουν σαφή κατανόηση του τύπου της μαθησιακής δραστηριότητας που σκοπεύουν να διεξάγουν. Ενώ τα κριτήρια που παρέχονται από το εργαλείο χωρικής ανάλυσης εξετάζουν θεμελιώδεις πτυχές, ιδίως εκείνες που ευθυγραμμίζονται με τις αξίες του New European Bauhaus (NEB), οι χρήστες πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τη φύση του χώρου σε σχέση με τους στόχους τους. Για παράδειγμα, η επιλογή ενός δάσους για τη διδασκαλία ψηφιακών εργαλείων μπορεί να μην είναι ιδανική. Ο χώρος μπορεί να έχει φυσική, ψηφιακή ή υβριδική μορφή και θα πρέπει να ευθυγραμμίζεται με τους μαθησιακούς στόχους, διασφαλίζοντας ότι τόσο το συνολικό μαθησιακό περιβάλλον όσο και οι προβλεπόμενες δραστηριότητες είναι συμβατές.
Το εργαλείο λειτουργεί μέσω ενός συστήματος βαθμολόγησης που βασίζεται σε πέντε κριτήρια, τα οποία περιλαμβάνουν:
Το εργαλείο χωρικής ανάλυσης έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί ως ένας πλήρης οδηγός για άτομα, εκπαιδευτικούς οργανισμούς και πολιτιστικά ιδρύματα που επιθυμούν να δημιουργήσουν και να υλοποιήσουν εναλλακτικούς χώρους μάθησης στην Εκπαίδευση Τεχνών και Σχεδιασμού, σε ευθυγράμμιση με τις αξίες του Νέου Ευρωπαϊκού Bauhaus (NEB). Το εργαλείο αξιολογεί αυτούς τους χώρους χρησιμοποιώντας πέντε βασικά κριτήρια, διασφαλίζοντας ότι είναι αποτελεσματικοί, χωρίς αποκλεισμούς και προοδευτικοί.
Κατά την αξιολόγηση ενός εναλλακτικού χώρου μάθησης, είναι ζωτικής σημασίας για τους χρήστες να έχουν σαφή κατανόηση του τύπου της μαθησιακής δραστηριότητας που σκοπεύουν να διεξάγουν. Ενώ τα κριτήρια που παρέχονται από το εργαλείο χωρικής ανάλυσης εξετάζουν θεμελιώδεις πτυχές, ιδίως εκείνες που ευθυγραμμίζονται με τις αξίες του New European Bauhaus (NEB), οι χρήστες πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τη φύση του χώρου σε σχέση με τους στόχους τους. Για παράδειγμα, η επιλογή ενός δάσους για τη διδασκαλία ψηφιακών εργαλείων μπορεί να μην είναι ιδανική. Ο χώρος μπορεί να έχει φυσική, ψηφιακή ή υβριδική μορφή και θα πρέπει να ευθυγραμμίζεται με τους μαθησιακούς στόχους, διασφαλίζοντας ότι τόσο το συνολικό μαθησιακό περιβάλλον όσο και οι προβλεπόμενες δραστηριότητες είναι συμβατές.
Το εργαλείο λειτουργεί μέσω ενός συστήματος βαθμολόγησης που βασίζεται σε πέντε κριτήρια, τα οποία περιλαμβάνουν:
- Φυσικό περιβάλλον
- Εκπαιδευτικοί Πόροι & Απόδοση
- Περιβαλλοντική Βιωσιμότητα
- Παιδαγωγικές Εκτιμήσεις
- Κοινωνικές & Κοινοτικές Πτυχές