Εργαλειοθήκη

Με βάση τα τρέχοντα δεδομένα στην Ευρωπαϊκή Ένωση, καθώς και τις μελέτες περιπτώσεων που συνέλεξαν οι εταίροι του προγράμματος Future Designed, αναγνωρίστηκε η ανάγκη για ένα ολοκληρωμένο εργαλείο χωρικής ανάλυσης.

Το εργαλείο χωρικής ανάλυσης έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί ως ένας πλήρης οδηγός για άτομα, εκπαιδευτικούς οργανισμούς και πολιτιστικά ιδρύματα που επιθυμούν να δημιουργήσουν και να υλοποιήσουν εναλλακτικούς χώρους μάθησης στην Εκπαίδευση Τεχνών και Σχεδιασμού, σε ευθυγράμμιση με τις αξίες του Νέου Ευρωπαϊκού Bauhaus (NEB). Το εργαλείο αξιολογεί αυτούς τους χώρους χρησιμοποιώντας πέντε βασικά κριτήρια, διασφαλίζοντας ότι είναι αποτελεσματικοί, χωρίς αποκλεισμούς και προοδευτικοί.

Κατά την αξιολόγηση ενός εναλλακτικού χώρου μάθησης, είναι ζωτικής σημασίας για τους χρήστες να έχουν σαφή κατανόηση του τύπου της μαθησιακής δραστηριότητας που σκοπεύουν να διεξάγουν. Ενώ τα κριτήρια που παρέχονται από το εργαλείο χωρικής ανάλυσης εξετάζουν θεμελιώδεις πτυχές, ιδίως εκείνες που ευθυγραμμίζονται με τις αξίες του New European Bauhaus (NEB), οι χρήστες πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τη φύση του χώρου σε σχέση με τους στόχους τους. Για παράδειγμα, η επιλογή ενός δάσους για τη διδασκαλία ψηφιακών εργαλείων μπορεί να μην είναι ιδανική. Ο χώρος μπορεί να έχει φυσική, ψηφιακή ή υβριδική μορφή και θα πρέπει να ευθυγραμμίζεται με τους μαθησιακούς στόχους, διασφαλίζοντας ότι τόσο το συνολικό μαθησιακό περιβάλλον όσο και οι προβλεπόμενες δραστηριότητες είναι συμβατές.

Το εργαλείο λειτουργεί μέσω ενός συστήματος βαθμολόγησης που βασίζεται σε πέντε κριτήρια, τα οποία περιλαμβάνουν:

  • Φυσικό περιβάλλον
  • Εκπαιδευτικοί Πόροι & Απόδοση
  • Περιβαλλοντική Βιωσιμότητα
  • Παιδαγωγικές Εκτιμήσεις
  • Κοινωνικές & Κοινοτικές Πτυχές
Για κάθε κριτήριο, οι χρήστες καλούνται να αξιολογήσουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά του μαθησιακού χώρου, όπως η προσβασιμότητα, η συμμετοχή και η βιωσιμότητα. Οι απαντήσεις συνήθως βαθμολογούνται σε μια κλίμακα, όπου κάθε πτυχή αξιολογείται βάσει της αποτελεσματικότητας ή της παρουσίας της. Το συνολικό σκορ παρέχει μια γενική εκτίμηση για το πόσο καλά ευθυγραμμίζεται ο χώρος με τους στόχους δημιουργίας ενός συμπεριληπτικού, καινοτόμου και βιώσιμου μαθησιακού περιβάλλοντος. Οι χώροι θεωρούνται επαρκείς εάν επιτύχουν συνολικό σκορ 60 ή περισσότερο.
Image
"Με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Οι απόψεις και οι γνώμες που διατυπώνονται εκφράζουν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών και δεν αντιπροσωπεύουν κατ'ανάγκη τις απόψεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή του Ευρωπαϊκού Εκτελεστικού Οργανισμού Εκπαίδευσης και Πολιτισμού (EACEA). Η Ευρωπαϊκή Ένωση και ο EACEA δεν μπορούν να θεωρηθούν υπεύθυνοι για τις εκφραζόμενες απόψεις." Αριθμός Έργου: 2023-1-CY01-KA220-HED-000160668
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
Μάριου Αγαθαγγέλου 18
3080, Λεμεσός
Κύπρος
Contact
t. +357 25 730975
e. art.ma@frederick.ac.cy
Image

All right reserved.