Στάδια Έργου

Στάδιο 1. Μια ενοποιημένη έκθεση σχετικά με την τρέχουσα γνώση και την ενσωμάτωση των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης/ Νέο Ευρωπαικό Bauhaus/ Ευρωπαική Πράσινη Συμφωνία σε ολόκληρη την περιοχή της ΕΕ στις Σπουδές Τέχνης & Σχεδίου 

Η έκθεση θα προσδιορίσει και θα αξιολογήσει περαιτέρω: Εκπαιδευτικές και εκπαιδευτικές ανάγκες των ομάδων-στόχων, τρέχουσα ενσωμάτωση των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης ,στην εκπαίδευση Τέχνη και Σχέδιου, τρέχουσες δομές μαθημάτων και γνώση σε φοιτητές, πτυχιούχους, εκπαιδευτικούς και επαγγελματίες που εργάζονται στους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης & το Νέο Ευρωπαικό Bauhaus, στις συμμετέχουσες χώρες και στην ΕΕ γενικότερα. Αυτό θα επιτευχθεί μέσω: Βιβλιογραφικής έρευνας και ανάλυσης των τρεχόντων μαθημάτων σχεδίου, διαθεσιμότητας μικροδιαπιστευτηρίων και εντοπισμού βασικών κενών και θεμάτων. Έρευνες, που πραγματοποιούνται στις ομάδες-στόχους από δίκτυα συνεργατών και ομάδες έρευνας που αποτελούνται από τρέχοντες φοιτητές, επαγγελματίες που εργάζονται στον κλάδο και εκπαιδευτικούς στον τομέα της Τέχνης & Σχεδίου. 

Στάδιο 2. Μαθήματα μικροδιαπιστευτηρίων και Συμπληρωματικά Εργαστήρια με βάση την τέχνη & το σχέδιο 

Μαθήματα που επικεντρώνονται στις δεξιότητες που κρίνονται απαραίτητες για την πράσινη μετάβαση στην εσωτερική διακόσμηση, τη γραφιστική και το σχέδιο μόδας θα αναπτυχθούν με βάση τα ευρήματα της ενοποιημένης έκθεσης σε συνδυασμό με τη συμβολή, την τεχνογνωσία και τη γνώση των εταίρων. Τα μαθήματα θα μπορούν να λειτουργούν ανεξάρτητα, καθιστώντας τα αποτελεσματικά και προσαρμοσμένα στις προσωπικές ανάγκες κάθε συμμετέχοντα.

ΤΟ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΥΛΙΚΟ που θα αναπτυχθεί περιλαμβάνει: θεωρητικό περιεχόμενο μαθημάτων, Βίντεο, μελέτες, υποστηρικτικά κουίζ, περαιτέρω πόρους

ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ περιλαμβάνουν: πρακτικές μελέτες, συν-δημιουργικά έργα, εννοιολογικά ή φυσικά αποτελέσματα σχεδίασης πρωτοτύπου, παιχνίδι ρόλων με βάση το θέμα του μαθήματος και το ασύγχρονο εκπαιδευτικό υλικό.

ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ μπορεί να περιλαμβάνουν: Επαναχρησιμοποίηση Υλικού & Καινοτομία, Ευεξία, Κοινωνική Ένταξη/Δικαιοσύνη, Διαδικτυακά ΜΜΕ. Cradle-to-Cradle/Κυκλική Οικονομία, Βιοφιλικός σχεδιασμός, Υλική υγεία κ.λπ. 

Στάδιο 3. Μια Συγκεντρωτική Έκθεση που περιγράφει συστάσεις για Εναλλακτικούς χώρους μάθησης για την Εκπαίδευση στην Τέχνη & Σχέδιο 

Σύμφωνα με το NEB, θα διερευνηθούν διάφοροι εναλλακτικοί χώροι μάθησης, θα παρατηρηθούν και θα τεκμηριωθούν ως πιθανοί χώροι εναλλακτικής μάθησης στην Εκπαίδευση Τεχνών & Σχεδίου, ως προς τη διεξαγωγή εργαστηρίων (πράσινοι χώροι, δημόσιοι χώροι, διεπιστημονικοί χώροι, πολιτιστικοί χώροι/βιβλιοθήκες διαδικτυακοί χώροι κ.λπ.), καθώς και ως διευκολυντές για εμπειρίες συν-σχεδιασμού, πολυεπιστημονικά έργα και χώρους συνάντησης, συζήτησης και επίδειξης των ιδανικών του NEB. Οι συστάσεις της συγκεντρωτικής έκθεσης θα παρέχουν ένα έγγραφο που θα υπογραμμίζει αυτές τις εξελίξεις όχι μόνο ως χώρους που παρέχουν ευκαιρίες στους τρέχοντες φοιτητές αλλά και ως ευέλικτες λύσεις σε επαγγελματίες που επιθυμούν να αναβαθμίσουν τις δεξιότητές τους ή να αποκτήσουν εκ νέου δεξιότητες. 

Στάδιο 4. Μια πλατφόρμα ηλεκτρονικής μάθησης 

Η πλατφόρμα ηλεκτρονικής μάθησης θα φιλοξενεί όλο το υλικό μαθημάτων το οποίο θα μεταφραστεί σε όλες τις γλώσσες των εταίρων-χωρών. Θα βασίζεται σε ένα ασύγχρονο μοντέλο όπου οι χρήστες θα έχουν πρόσβαση στο περιεχόμενο του μαθήματος και θα μπορούν να το ολοκληρώσουν εντός του δικού τους χρονικού πλαισίου. Αυτό το μοντέλο παρέχει μια ευέλικτη μαθησιακή εμπειρία και ευκαιρίες μάθησης μικρότερου όγκου, επιτρέποντας στους μαθητές να επιλέξουν μεγαλύτερο αριθμό μαθημάτων μειωμένου φόρτου. 

Στάδιο 5. Μια ψηφιακή διαδραστική εργαλειοθήκη 

Η εργαλειοθήκη ανοιχτής πρόσβασης θα περιλαμβάνει όλο το υλικό μαθημάτων (η οποία αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του Παραδοτέου 2), Οδηγίες Εκπαιδευτή και Χρήστη, Υλικό Εργαστηρίου και Βήμα προς Βήμα οδηγίες, Μελέτες και περαιτέρω πόρους. Η εργαλειοθήκη θα περιλαμβάνει επίσης μια συμπυκνωμένη έκδοση των εκθέσεων σχετικά με την τρέχουσα γνώση των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης/ του « Νέου Ευρωπαικού Bauhaus» και της Ευρωπαϊκής Πράσινης Συμφωνίας, καθώς και την έκθεση που περιγράφει τους εναλλακτικούς χώρους μάθησης στο πλαίσιο της εκπαίδευσης Τέχνη και Σχέδιο, παρέχοντας τα μέσα στους εκπαιδευτικούς να επιλέξουν τον κατάλληλο χώρο μάθησης για την παράδοση εργαστηρίου (Οι πλήρεις εκδόσεις θα είναι διαθέσιμες στον ιστότοπο του έργου) 

Στάδιο 6. Πιλοτικά Μαθήματα (διαδικτυακά) και Εργαστήρια (συν-σχεδιασμός έργων σε εναλλακτικούς χώρους μάθησης) με βάση το NEB 

Οι χρήστες θα εγγραφούν στην πλατφόρμα ηλεκτρονικής μάθησης. Οι συμμετέχοντες θα είναι φοιτητές της Τεχνης & του Σχεδίου και τρέχοντες επαγγελματίες του δημιουργικού τομέα καθώς και πρόσφατοι πτυχιούχοι σε διάφορους κλάδους, όπως η Εσωτερική Διακόσμηση, η Γραφιστικη και το Σχέδιο Μόδας. Οι συμμετέχοντες θα παρακολουθήσουν τις ηλεκτρονικές ενότητες εντός ενός δεδομένου χρονικού πλαισίου ακολουθώντας ένα διαδικτυακό ασύγχρονο μοντέλο (34 ώρες). Στο δεύτερο στάδιο, θα είναι παρόντες σε ένα εργαστήριο διάρκειας 16 ωρών που θα πραγματοποιηθεί σε εναλλακτικό χώρο μάθησης. 

Στάδιο 7. Εκπαιδευμένοι Εκπαιδευτές με δεξιότητες σε βιώσιμες ικανότητες και εκπαίδευση στην πλατφόρμα e-learning και σε μαθήματα μικροδιαπιστευτηρίων, εργαστήρια και παράδοση μαθημάτων. 

Οι Εκπαιδευτές Τέχνης & Σχεδίου θα εκπαιδευτούν στο περιεχόμενο της εργαλειοθήκης (Παραδοτέο 3) και στους υβριδικούς χώρους μάθησης, μέσω των πόρων της εργαλειοθήκης με αποτέλεσμα την αναβάθμιση των δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών στον τομέα του σχεδίου. Αυτή η πρακτική άσκηση θα παίξει κεντρικό ρόλο στο μέλλον της Εκπαίδευσης στην Τέχνη και το Σχέδιο και στις βιώσιμες δεξιότητες

Στάδιο 8. Ολοκληρωμένη Ενοποιημένη Έκθεση Έργου 

Η έκθεση θα εντοπίσει και θα αξιολογήσει: τα εργαστήρια κατάρτισης και το πιλοτικό πρόγραμμα των μαθημάτων που έχουν αναπτυχθεί. Η έκθεση θα σκιαγραφήσει περαιτέρω εκπαιδευτικές ανάγκες που εντοπίστηκαν μέσω της μελέτης για να γίνουν οι κατάλληλες τροποποιήσεις στα μαθήματα και την κατάρτιση.

Image
"Με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Οι απόψεις και οι γνώμες που διατυπώνονται εκφράζουν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών και δεν αντιπροσωπεύουν κατ'ανάγκη τις απόψεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή του Ευρωπαϊκού Εκτελεστικού Οργανισμού Εκπαίδευσης και Πολιτισμού (EACEA). Η Ευρωπαϊκή Ένωση και ο EACEA δεν μπορούν να θεωρηθούν υπεύθυνοι για τις εκφραζόμενες απόψεις." Αριθμός Έργου: 2023-1-CY01-KA220-HED-000160668
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
Μάριου Αγαθαγγέλου 18
3080, Λεμεσός
Κύπρος
Contact
t. +357 25 730975
e. art.ma@frederick.ac.cy
Image

All right reserved.