
ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
Εξερευνώντας το Πράσινο Μέλλον: Ενσωμάτωση του Νέου Ευρωπαϊκού Bauhaus στην Εκπαίδευση για την Τέχνη και το Σχέδιο
Το Futures Designed στοχεύει στην ανάπτυξη και ενσωμάτωση μαθημάτων μικροδιαπιστευτηρίων της Τέχνης & του Σχεδίου σε υπάρχοντα προγράμματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης που εστιάζουν σε δεξιότητες που κρίνονται απαραίτητες για την Πράσινη Μετάβαση, τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης και το Νέο Ευρωπαϊκό Bauhaus. Θα: δημιουργήσει εναλλακτικούς χώρους μάθησης για την παράδοση μαθημάτων, μεταφέρει στοχευμένη γνώση εξασφαλίζοντας στους εκπαιδευόμενους μελλοντική απασχόληση, εκπαίδευση και βελτίωση των δεξιοτήτων των Εκπαιδευτικών για τη βιωσιμότητα, προσκαλέσει τους σημερινούς επαγγελματίες για ανέλιξη και θα προωθήσει την αλλαγή συμπεριφοράς σύμφωνα με την Πράσινη μετάβαση.
Φοιτητές
Το 76% των φοιτητών δεν ήταν εξοικειωμένοι με τους βιώσιμους στόχους του ΟΗΕ και δεν ήταν σίγουροι αν έχουν ενσωματωθεί στην Εκπαιδευτική τους Δομή
Εκπαιδευτικοί
Το 42% των Εκπαιδευτικών δεν ήταν εξοικειωμένο με τους βιώσιμους στόχους του ΟΗΕ και δεν ήταν σίγουροι αν έχουν ενσωματωθεί στην Εκπαιδευτική τους Δομή
Δημιουργικοί επαγγελματίες
Το 48% των δημιουργικων επαγγελματίων δεν ήταν εξοικειωμένοι με τους βιώσιμους στόχους του ΟΗΕ και δεν ήταν σίγουροι αν αν έχουν ενσωματωθεί στην Εκπαιδευτική τους Δομή
Όλες οι ομάδες-στόχοι
Το 85% όλων των ομάδων-στόχων (φοιτητές, εκπαιδευτικοί και δημιουργικοί επαγγελματίες) θέλουν να αποκτήσουν περισσότερες γνώσεις γύρω από την κλιματική ουδετερότητα
Information
Acronym Futures Designed |
Ημερομηνία Εναρξης 01 Νοεμβρίου 2023 |
Ημερομηνία Λήξης 31 Οκτωβρίου 2025 |
Οργανισμός Χρηματοδότησης Ευρωπαϊκή Επιτροπή |
Χρηματοδοτικό Πρόγραμμα Erasmus+ KA220-HED-Συνεργασίες Συνεργασίας Στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση |
Συνολική Χρηματοδότηση € 250,000.00 |
Συνολικός Προϋπολογισμός € 250,000.00 |
Επικεφαλής Συνεργάτης Frederick University |
Συντονίστρια Εργου Dr Anna Merry |
|
