Στόχοι του έργου

Το έργο στοχεύει στην ανάπτυξη και ενσωμάτωση μαθημάτων μικροδιαπιστευτηρίων στην τέχνη και το σχέδιο σε υφιστάμενα προγράμματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, εστιάζοντας σε δεξιότητες που θεωρούνται απαραίτητες για την πράσινη μετάβαση, τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης και το νέο Ευρωπαϊκό Bauhaus. Θα δημιουργήσει εναλλακτικούς χώρους μάθησης για την παράδοση μαθημάτων, θα μεταφέρει στοχευμένη γνώση που διασφαλίζει τη μελλοντική απασχόληση των εκπαιδευομένων, θα εκπαιδεύσει και θα βελτιώσει τις δεξιότητες των εκπαιδευτικών στη βιωσιμότητα, θα προσκαλέσει επαγγελματίες να εκπαιδεύσουν και θα προωθήσει μια αλλαγή συμπεριφοράς σύμφωνα με την πράσινη μετάβαση. Ενσωμάτωση μαθημάτων μικροπιστώσεων που βασίζονται σε NEB σε υπάρχοντα προγράμματα τεχνών και σχεδίου τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.

  • Δημιουργία υβριδικών και εναλλακτικών χώρων εκμάθησης για την παράδοση μαθημάτων.
  • Βελτίωση των βιώσιμων δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών τέχνης και σχεδίου
  • Ενίσχυση και βελτίωση της απασχολησιμότητας στις δημιουργικές βιομηχανίες
  • Προώθηση μιας αλλαγής συμπεριφοράς σύμφωνα με την πράσινη μετάβαση

Η ενσωμάτωση των μικροπιστώσεων σε προγράμματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στις τέχνες και το σχέδιο επιτρέπει στους φοιτητές να επιλέξουν μεγαλύτερο αριθμό μαθημάτων με μειωμένο φόρτο. Σύμφωνα με τις συστάσεις της ΕΕ, τα μαθήματα θα συμπληρώνουν τα υπάρχοντα και θα χρησιμοποιηθούν ως επιλογές, παρέχοντας προστιθέμενη αξία χωρίς να διακυβεύεται η θεμελιώδης αρχή των ολοκληρωμένων προγραμμάτων. Αυτό το μοντέλο στοχεύει στην προσομοίωση πρακτικής καινοτόμου μάθησης και διδασκαλίας εντός του κλάδου. Το περιεχόμενο του μαθήματος θα διευκολύνει την οικολογική μετάβαση, εστιάζοντας στα ιδανικά του « Νεου Ευρωπαικού Bauhaus» NEB και στους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης (SDGS), υποστηρίζοντας έτσι την σημαντικότητα του περιβάλλοντος και την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής. Οι φοιτητές θα αξιολογηθούν αυτοπροσώπως μέσω εργαστηρίων, η οποία είναι βασική μέθοδος αξιολόγησης στην τέχνη και το σχέδιο για να διασφαλιστεί η αυθεντικότητα της εργασίας και η κριτική σκέψη.

Η δημιουργία υβριδικών χώρων μάθησης, σε συμφωνία με το NEB, καθιστά δυνατή την παροχή μαθημάτων ασύγχρονα μέσω μιας διαδραστικής ψηφιακής πλατφόρμας καθώς και φυσικά σε εναλλακτικούς χώρους μάθησης. Στόχος είναι η υποστήριξη των ψηφιακών και πράσινων δυνατοτήτων του τομέα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Επιπλέον, η εισαγωγή του υβριδικού χώρου μάθησης προσκαλεί τους εκπαιδευτικούς να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους στη βιωσιμότητα και να υποστηρίξουν τις προσεγγίσεις του NEB για την οικολογική μετάβαση και ενσωμάτωση.

Προκειμένου να βελτιωθεί η απασχολησιμότητα στον τομέα των τεχνών και του σχεδίου, σύμφωνα με την πράσινη μετάβαση των δημιουργικών βιομηχανιών, η προτεινόμενη προσέγγιση συνιστά αρχικά τον εντοπισμό αναγκών, δεξιοτήτων και προσόντων, σε όλες τις χώρες εταίρους, στην τρέχουσα τριτοβάθμια εκπαίδευση στις τέχνες και το σχέδιο, καθώς και μεταξύ των επαγγελματιών που εργάζονται. Αυτές οι ανάγκες θα ενσωματωθούν σε μαθήματα μικροδιαπιστευτηρίων.

Image
"Με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Οι απόψεις και οι γνώμες που διατυπώνονται εκφράζουν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών και δεν αντιπροσωπεύουν κατ'ανάγκη τις απόψεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή του Ευρωπαϊκού Εκτελεστικού Οργανισμού Εκπαίδευσης και Πολιτισμού (EACEA). Η Ευρωπαϊκή Ένωση και ο EACEA δεν μπορούν να θεωρηθούν υπεύθυνοι για τις εκφραζόμενες απόψεις." Αριθμός Έργου: 2023-1-CY01-KA220-HED-000160668
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
Μάριου Αγαθαγγέλου 18
3080, Λεμεσός
Κύπρος
Contact
t. +357 25 730975
e. art.ma@frederick.ac.cy
Image

All right reserved.