Το έργο στοχεύει να προσεγγίσει φοιτητές Τέχνης & Σχεδίου και επαγγελματίες που εργάζονται από διαφορετικούς κλάδους σχεδίου (εσωτερική διακόσμηση, γραφιστική, σχέδιο μόδας κ.λπ.), ακολουθώντας το πρότυπο που θέτει το « Νέο Ευρωπαικό Bauhaus» . Το έργο θα απευθύνεται σε δημιουργικούς ανθρώπους από διαφορετικούς κλάδους και επίπεδα εκπαίδευσης. Τα μαθήματα μικροδιαπιστευτηρίων που θα αναπτυχθούν στο πλαίσιο του έργου παρέχουν κοινές δεξιότητες για την εύρεση αυτής της κοινής λύσης.
Οι τρέχοντες φοιτητές Τέχνης και Σχεδίου θα επωφεληθούν από την έκθεση στα μαθήματα μικροδιαπιστευτηρίων και τα συμπληρωματικά εργαστήρια που αναπτύχθηκαν στο πλαίσιο του έργου. Τα μαθήματα θα παρέχουν δεξιότητες και γνώσεις για λύσεις που βασίζονται στο σχεδιασμό για την κλιματική αλλαγή, εξοπλίζοντας έτσι τους σημερινούς φοιτητές με τις δεξιότητες που κρίνονται απαραίτητες για την Πράσινη Μετάβαση. Τα μαθήματα θα λειτουργήσουν ουσιαστικά ως συμπληρωματικά μαθήματα προς τις ήδη αποκτηθείσες δεξιότητές τους, ενισχύοντας την απασχολησιμότητα και την ικανότητά τους να εφαρμόζουν στοιχεία αειφορίας στην εργασία τους.
Το προσωπικό και οι εκπαιδευτικοί σε Ιδρύματα Τέχνης και Σχεδίου ΑΕΙ θα επωφεληθούν από: τα εξατομικευμένα μαθήματα, την εργαλειοθήκη και τις μεθόδους παράδοσης που παράγονται από το έργο. Αυτή η πρακτική άσκηση παίζει κεντρικό ρόλο στο μέλλον της Εκπαίδευσης στην Τέχνη και το Σχέδιο και στις βιώσιμες ικανότητες των Εκπαιδευτικών. Μια ανασκόπηση περισσότερων από 160 δημοσιεύσεων σχετικά με το θέμα των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης στην εκπαίδευση με τίτλο «Integrating Sustainable Development Goals in Educational Institutions» (Ferrer-Estévez and Chalmeta)* που δημοσιεύτηκε το 2021 σημείωσε ότι «σχεδόν 30 χρόνια αργότερα, εξακολουθεί να θεωρείται συμπλήρωμα της παραδοσιακής εκπαίδευσης και οι ειδικές ενέργειες και η έλλειψη σφαιρικής αίσθησης τείνουν να επικρατούν στα ακαδημαϊκά ιδρύματα», υπογραμμίζοντας την ανάγκη να αντιμετωπιστεί η ενσωμάτωση σε συγκεκριμένα μαθήματα και προγράμματα σε όλα τα επίπεδα της Εκπαίδευσης. Οι Εκπαιδευτές Σχεδίου θα εκπαιδευτούν στο περιεχόμενο των μικροδιαπιστευτηρίων και των υβριδικών χώρων μάθησης, με αποτέλεσμα την αναβάθμιση των δεξιοτήτων στον τομέα του σχεδιασμού.
Οι πρόσφατοι πτυχιούχοι και οι εργαζόμενοι επαγγελματίες του δημιουργικού τομέα θα επωφεληθούν από: τις προσφάτως αποκτηθείσες δεξιότητες που λειτουργούν ως πρόσθετα στα ήδη αποκτημένα πτυχία τους. Αυτό θα ενισχύσει την απασχολησιμότητά τους και την ικανότητά τους να εφαρμόζουν περιβαλλοντικά στοιχεία και στοιχεία αειφορίας στην εργασία τους. Μέχρι πρόσφατα, η απαίτηση για αναβάθμιση και επανεκπαίδευση ατόμων αντιμετωπιζόταν κυρίως με παραδοσιακά μαθήματα. Αυτή η προσέγγιση έφερε συχνά την απροθυμία των ανθρώπων να αναλάβουν περαιτέρω μελέτες, καθώς είναι συχνά δαπανηρή και χρονοβόρα. Μόλις πρόσφατα προωθούνται και αναπτύσσονται ευκαιρίες μάθησης μικρότερου όγκου (μικρο-διαπιστευτήρια) ως απάντηση στο αίτημα για πιο ευέλικτες μορφές εκπαίδευσης και κατάρτισης με επίκεντρο τους φοιτητές.